Cadru Legal:

Extras din legea 448/2006:

Autoritățile și instituțiile publice, persoanele juridice, publice sau private, care au cel puțin 50 de angajați, au obligația de a angaja persoane cu handicap într-un procent de cel puțin 4% din numărul total de angajați.

Autoritățile și instituțiile publice, precum și persoanele juridice, publice sau private, care nu angajează persoane cu handicap în condițiile prevăzute la alin. (2), pot opta pentru una dintre următoarele obligații:

  • a) să plătească, lunar, către bugetul de stat o sumă reprezentând salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată înmulțit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap;

  • b) să plătească, lunar, către bugetul de stat o sumă reprezentând echivalentul a minimum 50% din salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată înmulțit cu numărul de locuri de muncă în care nu au angajat persoane cu handicap, iar cu suma reprezentând diferența până la nivelul sumei prevăzute la lit. a) să achiziționeze, pe bază de parteneriat, produse și/sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate în unități protejate autorizate.

Descarcati Autorizatia UPA
Descarcati Raportul de Activitate 2023

Interesat de serviciile noastre?

Contacteaza-ne!

Ce spun clientii nostri

Calitate, profesionalism, punctualitate, receptivitate, valoare.
Foarte profesionisti, comunicare excelenta, servicii de calitate superioara.

Sinziana Calin , International Relations Specialist at Acctas BPO

Calitate, Profesionalism, punctualitate, receptivitate
Dupa numeroase experiente neplacute cu alte firme specializate in curatenie, lucram de aproximativ un an cu aceasta firma si suntem mai mult decat multumiti. Cred ca perioada de colaborare este suficient de indelungata pentru a putea oferi cu incredere aceasta recimandare. Atat persoanele din conducerea firmei, cat si doamnele de la curatenie, sunt oameni deosebiti care isi iau activitatea in serios. Cu adevarat profesionisti. Multumim

Magdalena Manarcescu, Verwaltungsleitung, Goethe-Institut Bukarest

Multumim! Multumim pentru calitatea serviiciilor si a produselor de care beneficiem de cativa ani. Multumim pentru promptitudine si pentru receptivitate. Multumim pentru buna colaborare si va felicitam pentru dezvoltatrea companiei. mReady are nevoie de EVO si va recomanda cu drag!

Florina Stan, mReady Solutions

Colaboram cu Evo Cleaning din 2017 si inca de atunci sunt un partener de incredere. Serviciile lor sunt intotdeauna excelente si au preturi bune. Cu siguranta le recomandam oricui.

Lorena Magdas , HR & Finance Manager - Studyportals Intelligence Agency

Collaborating with EvoCleaning since 2012. Very nice and hard working people. Reliable and trustworthy. Very flexible and good prices. Highly recommend them!

Georgiana Mitaru, Specialist enploayee relations and services - Sustainalytics

The EVO team is very reliable, flexible, professional and easy to work with! They have always done a wonderful job and not only on the cleaning side. We are working with them since almost 2 years and have no complaints. I would highly recommend using this company!

Oana Iacob, Administrative Assistant at BearingPoint

We’ve been working with EvoCleaning for almost 7 years and we’ve always found their services very professional, reliable and flexible. We highly recommend them.

Malinetescu Claudiu , Senior Manager, Finance and Operations la SolarWinds MSP

Great services, good price and some nice people.

Adriana Dumitrof, Community Manager at TechHub Bucharest & StepFWD

Calitate, promptitudine, suport clienti, Recomand

Alina Dobrin, Administrative Assistant Manager at Consignor

Societatea Evo Concept asigura intretinerea curateniei pentru spatiul de birou al SC Eolenvest SRL inca din anul 2009. Pe parcursul colaborarii noastre, Evo Concept a dat dovada de promptitudine, profesionalism si flexibilitate, adaptandu-se cerintelor si standardelor noastre.
Calitatea serviciilor, dar si seriozitatea reprezentantilor acestei societati, ne determina sa recomandam Evo Concept ca pe un partener de incredere in domeniul curateniei de spatii de birouri.

Elena Neagu, Director Administrativ la Eolenvest

I have had the oportunity to work with Evo Concept. for almost 1 year now, based on the excellent professional collaboration our company previously had for years with Mr. Leonard Buicescu, whose services we greatly recommend. His company has been providing high standard cleaning services at our new office starting with November 2012 and we have been especially impressed by their employees discretion and attention to details while providing the daily cleaning services and also the periodical general cleaning, leaving our office in an oustanding condition but what we appreciate most is the fact that all operations are done by qualified personnel in a very timely manager and without affecting our daily business activities. Also the staff assigned by Evo Concept to deal with our company needs for cleanliness proved to be very professional, polite, trustworthy, delivering and irreproachable service and showing a great deal of respect towards our company’s propery, in terms of furniture and fixtures.

Carla Boangiu, Country Manager at eSKY

Societatea BESTWARE SOLUTIONS SRL a ales sa colaboreze cu Evo Concept LC ca furnizor de servicii pentru curatenie, datorita calitatii deosebite a serviciilor prestate si a eficientei procesului de curatenie, incepand din 2009. Pe parcursul colaborarii noastre, Evo Concept a dat dovada de profesionalism, promptitudine si seriozitate.
Recomand Evo Concept, ca fiind un colaborator profesionist si de incredere in domeniul curateniei de spatii de birouri.

Vladescu Adriana, Administrator la Bestware Solutions

Am inceput colaborarea cu Evo Concept in luna iulie 2014 si acum, in mai bine de un an de la acest inceput, putem recomanda cu incredere aceasta societate ca pe un partener de incredere ce isi indeplineste atributiile in mod eficient si ofera solutii prompte atunci cand situatii neprevazute le impun.

Maria Cheveresan, Director Adjunct la DHI Romania

Colaborarea cu SC Evo Concept a inceput in decembrie 2009 si inca de atunci, aceasta societate a raspuns cerintelor noastre dand dovada de profesionalism si seriozitate.
Personalul calificat, produsele profesionale de calitate, dar si flexibilitatea in rezolvarea orcaror probleme neprevazute, legate de intretinerea curateniei pentru spatiul de birou al SC voestalpine Romania, au fost factori ce au determinat o colaborare pe termen lung .
Recomandam cu incredere aceasta companie.

Marina Mitterhuber, Director General la voestalpine

Colaboram cu societatea Evo Concept inca din anul 2013 si, prin prisma experientei acumulate in aceasta perioada, recomandam cu incredere societatea Evo Concept. Atat domnul Buicescu, cat si angajatii dumnealui s-au dovedit a fi colaboratori seriosi ce ofera servicii de curatenie de inalta calitate, prin personalul bine instruit si produsele profesionale folosite.
Suntem foarte multumiti de serviciile oferite, cat si de modul eficient in care se desfasoara colaborarea noastra, de flexibilitatea, discretia si seriozitatea personalului.

Ioana Ivanescu, Office Manager la RAGT Seminte